Laarzen van succes - timberland

Je zult deze karakteristieke schoenen zeker in een gele, bijna mosterdkleur vinden. Ze zijn een symbool van succes in de schoenenindustrie. Timberland werd ongeveer 50 jaar geleden in Amerika geboren, precies in de VS. Hun populariteit neemt echter niet af, integendeel - modeontwerpers gebruiken ze steeds vaker voor hun stilering, ongeacht de tijd waarin ze zijn gemaakt. Momenteel is ook timberland een symbool van goede, duurzame schoenen, die niet de moeite waard zijn om op te geven.

 

Functioneel schoeisel voor de lente en de herfst

Timberlandes passen in vele stijlen. Ze werken goed met zowel vrouwen als mannen. Je kunt zelfs zeggen dat het universele schoenen zijn - de gebruiker kan beslissen over het beoogde gebruik ervan, niet over de voorkeuren van de fabrikant. Ze passen ook in jassen en jassen, waardoor de laatste optie meer gestileerd is. Timberlandes zijn comfortabel. Ze zijn gemaakt in een fabriek in New England met waterdicht materiaal en tonen aan dat ze ideale concurrenten zijn tegen plotselinge vorst en regen. Ze hebben karakteristieke kenmerken, bijvoorbeeld een dikkere zool of harde teen, om nog maar te zwijgen van de waterdichtheid. In de wereld van vandaag zijn er veel verschillende "variëteiten" van deze schoenen, maar onsterfelijke timberlanda's zullen altijd geassocieerd worden met een mosterdgele kleur.

 

Een beetje geschiedenis ...

Timberland domineerde in de jaren 90 van de vorige eeuw, vooral in de stedelijke versie, hiphop. Dit betekent dat het de hiphop-omgeving was die van hen hield vanwege de expressieve stijl die deze schoenen konden bereiken. Bovendien werden blijkbaar dergelijke schoenen gedragen door de toenmalige dealers en het was na hen dat je ze kon herkennen. Gelukkig hebben schoenen op dit moment niet veel gemeen met dergelijke 'concurrentie' zoals ze vroeger waren. Ook rappers raakten geïnteresseerd in timberlandami - het bedrijf was na enkele jaren in staat om met sommigen van hen een vruchtbare samenwerking tot stand te brengen, die de zichtbaarheid van schoeisel in de media verhoogde. Iedereen kent ze vandaag!